Reklamačný poriadok

Všetky reklamácie podliehajú výrobcovi. Ak ste si objednali výrobok, šperk z drahého kovu u nás, prosíme kontaktujte najskôr nás výrobcu, aby ste mohli uplatňovať 2 ročnú záruku . V objednávke cez email, napíšte prosím potrebné údaje k prijatí a potvrdení vašej reklamácie. Alebo nás môžete  kontaktovať telefonicky, či osobne.

Reklamácie sa vzťahujú predovšetkým na usadenie kameňa a záruky kvality materiálu a spojov. Ďalej na pravosť a kvalitu materiálu, punce, pravosť kamienkov. Pokiaľ dodržíte  podmienky pre záruku, máte u nás záruku a servis na viac rokov než vyplýva zo zákona.

Reklamácie sa neuznáva pri mechanickom poškodení

Napríklad: prejdením náušníc automobilom, roztrhnutie retiazku pri športe, nepatričnom zaťažení ťažkými predmety, kde môže veľká váha poškodiť ,ako je nosenie ťažkých bremien, kde sa u prsteňov môžu poškodiť obruby pre zasadenie kameňa. Domáce čistenie - varenie šperku v hrnci, kde sa voda vyvarí a šperk pripečie do čierna.

Ďalej kúpanie v termálnych prameňoch, kde šperk mení farbu vplyvom minerálov, kde napríklad zbelie, vplyvom síry zčernie.

Striebro bez chemickej úpravy z čierna aj v garáži plnej toxických látok, povlak odborným postupom je možné odstrániť, pokiaľ nám to kamene dovolia, inak ich musíme  vybrať a znovu usadiť/.

Ďalej reklamácie sa nevzťahujú na rozcvaknutie kliešťami u lekára, kde po zásahu vypadne kameň. Domáci pokus o opravu cínovaním, tým sa znehodnotí celý šperk, pretože cín vyžiera drahé kovy. Ďalej neodborná manipulácia s kyselinami, saponátmi, lakmi, farbami, kde sa môže poškodiť povrch drahého kamienku alebo perličky naleptaním. Poškodením inou osobou. Napríklad inými zlatníctvom, kde ste si chceli šperk nechať opraviť. Nemôžeme ručiť za servis,  zručnosť a precíznosť, či kolegialitu iných zlatníctiev.